ПАМ’ЯТКА З ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ

існує певний порядок дій, якого потрібно дотримуватися при виникненні аварійної ситуації або загрози безпечної експлуатації електромереж та обладнання.Для працівників підприємств, виробництв, або споживачів, які стали свідками нещасного випадку:

  1. Співробітники підприємств і виробництв повинні оперативно повідомити безпосереднього начальника або відповідальну особу про виникнення аварійної або небезпечної ситуації.
  2. Споживачі, які стали свідками аварії або нещасного випадку повинні негайно звернутися в центр обслуговування 38(063)-453-13-55

Що потрібно зробити в першу чергу (для споживачів):

  1. Не підходити до небезпечної зони ближче, ніж на 8 метрів.
  2. Здійснити інформування громадськості, поставити попереджувальні знаки, огородити небезпечну територію.
  3. Організувати заходи, які будуть перешкоджати потраплянню людей і тварин в зону, що знаходиться під напругою.
  4. Терміново інформувати центр обслуговування споживачів 38(063)-453-13-55

Алгоритм дій керівних або відповідальних осіб в випадку отримання інформації про ситуацію, яка загрожує безпечній експлуатації електромереж:

  1. Проаналізувати ситуацію, що виникла, і її наслідки.
  2. Забезпечити безпеку співробітників.
  3. Організувати необхідну медичну допомогу (при необхідності).
  4. Повідомити про аварію в усі необхідні інстанції.
  5. Викликати чергову бригаду майстрів з ремонту.
  6. У разі пожежі негайно сповістити відділ пожежної безпеки.
  7. Подати інформацію в центр обслуговування.
  8. Вжити необхідних заходів для запобігання подій, які можуть становити загрозу для життя людини, або перешкоджати нормальній роботі електромереж і обладнання.
  9. Провести перевірки з метою забезпечення максимальної безпеки експлуатації електрокомунікацій.

Оперативне реагування на аварійні і небезпечні ситуації — це запорука збереження людських життів. Якщо ви стали свідком аварії, звертайтеся відразу по телефону 38(063)-453-13-55

Ми приймемо негайні заходи по її усуненню і забезпеченню безпеки оточуючих.