ПАМ’ЯТКА З ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ
існує певний порядок дій, якого потрібно дотримуватися при виникненні аварійної ситуації або загрози безпечної експлуатації електромереж та обладнання.Для працівників підприємств, виробництв, або споживачів, які стали свідками нещасного випадку:
- Співробітники підприємств і виробництв повинні оперативно повідомити безпосереднього начальника або відповідальну особу про виникнення аварійної або небезпечної ситуації.
- Споживачі, які стали свідками аварії або нещасного випадку повинні негайно звернутися в центр обслуговування 38(063)-453-13-55
Що потрібно зробити в першу чергу (для споживачів):
- Не підходити до небезпечної зони ближче, ніж на 8 метрів.
- Здійснити інформування громадськості, поставити попереджувальні знаки, огородити небезпечну територію.
- Організувати заходи, які будуть перешкоджати потраплянню людей і тварин в зону, що знаходиться під напругою.
- Терміново інформувати центр обслуговування споживачів 38(063)-453-13-55
Алгоритм дій керівних або відповідальних осіб в випадку отримання інформації про ситуацію, яка загрожує безпечній експлуатації електромереж:
- Проаналізувати ситуацію, що виникла, і її наслідки.
- Забезпечити безпеку співробітників.
- Організувати необхідну медичну допомогу (при необхідності).
- Повідомити про аварію в усі необхідні інстанції.
- Викликати чергову бригаду майстрів з ремонту.
- У разі пожежі негайно сповістити відділ пожежної безпеки.
- Подати інформацію в центр обслуговування.
- Вжити необхідних заходів для запобігання подій, які можуть становити загрозу для життя людини, або перешкоджати нормальній роботі електромереж і обладнання.
- Провести перевірки з метою забезпечення максимальної безпеки експлуатації електрокомунікацій.
Оперативне реагування на аварійні і небезпечні ситуації — це запорука збереження людських життів. Якщо ви стали свідком аварії, звертайтеся відразу по телефону 38(063)-453-13-55
Ми приймемо негайні заходи по її усуненню і забезпеченню безпеки оточуючих.